czwartek, 18 czerwca 2015

Początek

Witam i uprzedzam, że to będzie moje stałe (monotonne) przywitanie. Nie znacie mnie wcale dobrze z poprzedniego bloga, który był totalnym nie wypałem. Chce was jeszcze raz przeprosić za niego i za moje zachowanie. Sama czytam i wiem jak to jest czekać na następny rozdział i również się wkurzam. 
Ale wracajmy to mojego nowego opowiadania Dissimilarity :) 
Jako, że nadchodzą wakacje i jak chyba większość z nas również mam na nie plany postanowiłam zacząć pisać w wolnym czasie. Naszła mnie wena ale rozdziały będą na pewno tak jak wam napiszę. Jeśli nie uprzedzę to prosze was, dajcie mi w łeb. Tym razem nie chce zawieść. 
Blog będzie typem fantasty ale nie wyobrażajcie sobie wilkołaków czy wampirów. Nie AŻ ten typ fantasty hah. Zainspirowany zostanie na podstawie książki "Mroczne umysły". Czytał ktoś z was? Jeśli nie to gorąco polecam. Jestem molem książkowym i chyba wiem co może wam wpaść w gust. Nie ważne. Ta książka zainspirowała mnie by moi bohaterowie mieli takie same moce, które może troszkę bardziej rozwinę tak dla lepszego czytania. Głównym bohaterem będzie nie kto inny jak Justin Bieber, którego podziwiam i kocham. Główna bohaterka to Kendall Jenner i w sumie nie miałam jakiegoś zarysu dziewczyny do bloga więc wzięłam ją ponieważ ją lubię. Mogę czekać jeszcze na wasze propozycje jaka dziewczyna byłaby lepszą Bliss. 
W stronie " Kontakt " jest podany jedynie ask, w którym możecie pytać mnie o cokolwiek chcecie. Ale jeśli ktoś z was chciałby ze mną prywatnie popisać czy coś to w stronie " Kontakt " napiszcie w komentarzu, swoje gg albo email to do was sama napiszę. 
Szablon może się jeszcze zmienić ponieważ inny nie wpadł mi jeszcze do gustu a ten również nie jest dla mnie rewelacją jaką bym chciała. 
Opowiadanie zapewne nie doczeka się zwiastunu. Ja nie mam do tego głowy a wątpie by komukolwiek chciało by się go robić. Ale ta kwestia jeszcze może się zmienić. 
Nie wiem co tu jeszcze napisać. Będe się starać polecać blogi, które bardzo ale to bardzo mi się spodobają a jestem trochę wybredna. 
Jeśli macie jakieś pytania to śmiało prosze je zadawać na asku. 
See ya. 

2 komentarze:

  1. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LIEBSTER BLOG AWARDS NA http://say-you-remember-me.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne opowiadanie, czekam na nn :) weny Ci życze ;)
    zapraszam przy okazji do siebie, mam nadzieję, że ja także mogę liczyć na komentarz http://say-you-remember-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń